2007. október 29., hétfő

Új hely új remények!


Végre sikerült elszabadulnom egy kis pergetésre Miskolctól 20km-re fekvő harsányi tározóra!A víztározót a Csincse-patak táplálja inkább csak táplálná de a sajnos nincs benne víz!A víz festői szépségű helyen fekszik!Első ránézésre megbabonázott a víz!A tó magántulajdonba van 1200Ft ellenébe lehet horgászni a halért fizetni kell elég húzós áron.Hozzákell tennem még azt hogy a 2 tóban lehet horgászni az egyik tóba hatalmas csukák vannak a tulajdonos elmondása szerint.A napijegyek kiváltása után rögtön elkezdtük vallatni a vizet!Elsőre egy Salmo Fryskivel próbálkoztam elég sokat hallottam erről a woblerről gondoltam egy próbát megért!Egy kőruganyon kezdtem el dobálni tőlem pár méterre kisebb csukák raboltak!Körübelül a 3. dobásra akasztottam egy 1.5-2kg-os sütyit!Mondom mi lesz még itt!Elkezdtük vallatni a felső tározót ismerősömnek egy jó 3as csuka a twister kiemelésénél durrantott rá!Még párszor rádobott haver de semmi!Útközbe találkoztunk az ellenőrrel javasolta hogy ne menjünk a tó végébe mert egy kisebb erdő van a vízbe! Mondtam is magamba ott szénné fogom majd magam!Mikor már a 3. műcsalit szakítottam be elöntött az idegesség és javasoltam menjünk le inkább a nagy tóra!A gáton találkoztunk pár pecással valaki már túl volt egy 4es csukán!Mindenki úszóval horgászott a partról pár méterre.Elkezdtük vallatni a nagy tározót pár rávágáson kívül semmi sem volt egyikünknek se.Lejjebb megláttam egy hatalmas bedőlt fát mondtam menjünk oda!Lementünk és meglepésünkre hatalmas halak mozogtak a víz felszínén és felváltva durrogtattak.Elkezdtem dobálni egy sárga twisterrel és harmadik dobásra a hal odab@szott a twisternek a bot karikába hajlott az orsó szépen szólt de sajnos olyan 10másodperc után a bot kiegyesedett ......Elment!Hosszú káromkodás sorozat következett!Pár dobás és néhány szendvics után odébbálltunk.A szemközti oldalon szerettünk volna dobálni de a gátat ellepték a bojlisok így lehetlenné tették a pecát.Felmentünk a felső tóra mondom próbáljuk meg a másik oldalt.Pár leakadás után elöntött az ideg mondom ilyen is csak velem történik meg kollegának bezzeg eddig semmilye se szakadt le !Sajnos itt se történt semmi érdekes egyszer lekövette egy 2es forma csuka a twistert ennyi!Meg leakadtunk vagy 10x mindketten.Aztán mindeketten megszavaztuk mára elég ennyi!Kisétáltunk a gátra lerogyottunk mindeketten a padra nagyon készek voltunk , megbeszéltük a tapasztalatokat figyeltük a vizet egy ideig hátha még mozog a süllő de egy fordulást se láttunk.Még dobtunk párat a halőrház előtt majd 4óra felé elindultunk haza!Jó kis nap volt.Holnap megint megyünk de akkor már léggyel ilyeszgetem majd a csukxokat!

Nincsenek megjegyzések: