2007. november 11., vasárnap

Könnyed kikapcsolódás....

Hát igen semmi hardcore peca nem volt a héten ,egy perc szabadidőm se volt!
Időközben az időjárás is téliesre fordult:Szerda 15.10-esik a hó egészen reggelik esett hol eső hol hó!Hegyekbe 3cm-es hó hullott!Mondtam is hétvégén is ilyen "jó" idő lesz muszály egyet csukázni!Közbe az időjárás nem akart velem lenni!:( Csütörtökön és Pénteken egész nap esett az eső.Domizás kilőve a csukázás is elmaradt mert nyakig erő sárban nemszeretek pecálni na meg péntek éjszaka is szakadt még az eső.Ez a hétvége a légykötés jegyében telt el meg a gép előtt "horgásztam".Kötöttem pár nimfát domira meg rendet raktam a cuccok között.
Tegnap felvetődött az ötlet ,hogy milenne ha kiruccannánk is kis pecára a Béla-ra vagy más kis szlovák patakocskára.Valószínű a hónap utolsó hetében végre pisztrángozhatok.Sajnos idén nyáron jóformán az összes patak kiszáradt és lehetetlen volt nálunk pisztrángot fogni.
Ma reggel kaptam egy telefont 2 fácán lenne amit nyúzni kéne!-szuper legalább egy életre elegendő fácánom lesz.

Körübelül ennyi történt,jövőhéten remélem sikerül csukázni egyet!
Úgynézki megjön a 7ten a légykötő anyagom és köthetem ezerrel a csukalegyeket.

Nincsenek megjegyzések: