2007. november 17., szombat

Könnyed pisztrángozás...



Nembírtam magammal kimentem pár órára pecálni a közelei patakra.A patakban domi és pisztráng van.


A pecát 10 óra tájban kezdtem az első 10 percben fogtam is egy 25cm-es sebest aranyfejessel.Néhány fotó és ment is vissza az éltető elemébe.Ahogy indultam felfelésajnos tudatosult bennem nem lesz valami húú de nagy peca, a víz még mindig kicsi és a halak hamar észrevesznek.A zsinór látványától már tovább is úsztak....

A Szinva sztem az egyik legnehezebben legyezhető kispatak.Rengeteg kispisztrángot láttam amik megúszták a nyarat és a hálózást ez jó jel.Viszont a nagyok eltűntek a patakból.Minimális lesz idén a szaporulat sajnos.A reggeli halon kívül sikerült 2 kisebbet akasztani de mindkettő lefordult.Jóformán csak a gödröket tudtam meghorgászni.Nemvolt egy hatalmas peca ,de legalább fogtam!....

Nincsenek megjegyzések: