2007. november 1., csütörtök

És mégis van ilyen!


Csörög az órám, kómásan kelek ki az ágyból hirtelen nem is tudom mi a fenének ébredek fel 6:45-kor!
Pár másodperc után leesik: -Te hülye ma van a találkozó Bennel!Kinézek az ablakon látom a hőmérő higanyszála nem kúszott 0C fölé.Mondom magamba ez nemtúl jó tegnap 15C volt most pedig 0C nem lesz ez így jó.Gyors pakolászás és máris a buszmegállóba találom magam!A busz pontos és rövidesen a megbeszélt helyen vagyok Benkecske is pontos.Bennel még tavaly találkoztam a Garadnán pisztrángozás közbe ,akkor ismerkedett a legyezéssel.Elláttam pár tanáccsal adtam egy marok legyet neki.Aztán megbeszéltük egyszer majd ha úgy lesz ideje találkozunk!Azóta sok víz lefolyt a Dunán pár e-mailen kívül semmit nem beszéltünk egymással.
2 hete kaptam egy üzit:
-Sajo találkozunk?-Egy peca meg dumálunk egy jót mit szólsz hozzá?
-Igent mondtam és le is egyeztettük az időpontot.
Nah ott jártam ,hogy reggel elindultunk a Sajóra.Az idő semmit se melegedett.Ő a #3-as botját én az #5-set vettem elő.Kipróbáltam a botját finom kis szerszám elvileg olcsón vette a német Ebayen.Mutattam pár alap dobást és lesátáltunk a partra.Meglepetésemre a víz kristálytiszta volt.Dikk tegnap egész nap esett ,és meg se látszik a vizen.Frankó.Mondtam próbálkozzunk nedvessel és kezébe nyomtam egy Black Pannelt!Próbáld ki sok jót hallottam róla!Fel is tette én is ugyanazt tettem fel.Begázoltunk elindultam felfelé a folyón már a kiszemelt helytől pár méterre voltam mikor éreztem hogy a bal lábamon valami csurog befele!Mi a F@sz?!-Mondtam
Ereszt ez a szar nemigaz lőttek a mai pecának.Gondoltam a múltkori ragasztás enged ,de kiderült a peca végén új lyuk van a gatyón.Ejjj ragaszthatok megint.Kicsit elment a kedvem a pecától ,de ez van.A domik szépen szedegettek lecseréltema nedvest a nyári favoritra.jópár dobás után se volt rá jelentkező cserélgettem a legyeket próbáltam a rég bevált legyeket de semmi.Bennek siekrült fognia egy kis domit a pannelel egy bokor alól.2 óra peca után lenéztünk a versenypálya aljára ,hát sose felejtem el a helyet még élek itt úsztam a Sajó -kupán.Itt sikerült kicsikarni egy kis domit fekete nedvessel.Kérdezte Ben mivan a vízzel nem szokott ilyen lenni nem ezt meséltem.
-Mondom a lehülés lehet az Ok-szerintem.
Begázoltam a sodrásba ameddig tudtam ,mert persze szivárgott a melllesem.Cseréltem, egy nagy nimfával próbálkoztam de pár óra peca után egy nagy domin kívül semmi se volt persze az is lerúgta magát félúton.
Kész voltam.Lementünk még a Szinva torkolathoz de pár küszön kívól semmi se volt egy miniatűr domit tudtam fogni.Nemtudom a horog vagy a domi volt nagyobb?!.Dél körül járt megmutattam még a #9-es botomat lengettünk vele párat majd összepakoltunk és hazaindultunk.Végülis nemvolt rossz nap azon kívül hogy szebb halat nemfogtunk , de ott voltunk és pecáltunk ez a lényeg.

Nincsenek megjegyzések: